Tuesday 21 February 2017

PENGEDAR SHAKLEE PENAMPANG, KUDAT, KENINGAU

Hai, salam semua. Bertemu lagi kita hari ini dengan izin tuhan, dan saya berharap anda semua dalam keadaan yang sihat, ceria, cergas dan cerdas. No Stress!!!!

Sebelum itu saya mahu bertanya,jika anda sudah mengambil supplement harian anda atau belum?kalau belum cepat-cepatlah telan yer. Lagi sihat lagi ceria gitu.

Sebenarnya saya cuma mahu maklumkan, bahawa saya adalah pengedar shaklee penampang, kudat dan keningau. Jadi kalu kamu berada dikawasan tersebut jangan segan hubungi saya ya. Saya boleh buat penghantaran secara terus kepada anda atau saya boleh juga pos ke tempat anda. Jadi anda tidak perlu risau pasal jarak ok. 

Agen Shaklee Penampang, Agen Shaklee Kudat, Agen Shaklee Keningau
Jangan malu untuk hubungi saya jika anda ingin membeli Shaklee...

Untuk pengetahuan saudara sekalian, saya berani mengatakan bahawa produk shaklee ini berkesan malah selamat digunakan kerana sebelum produk shaklee sampai ke tangan kita sebenarnya produk ini terlebih dahulu sudah dikaji secara profesional. Dan produk shaklee juga satu satunya yang menjalani kajian Landmark study. Inilah alasan kukuh saya kenapa saya sanggup menukar jenama yang saya guna..

Oklah, cukup setakat sini dulu nanti saya kongsikan cerita seterunya. Sehingga bertemu di next entry

Saya adalah pengedar dan agen Shaklee Penampang, Kudat, Keningau, Kota Kinabalu Sabah, seluruh Sarawak serta seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya melalui :

Facebook : Lydia Sylvester Bungkak
Instagram : mamy_lyds
No. tel : 012 839 0559
Email : lydiasyl13@gmail.com
Blog : http://ibuanak6.blogspot.my/

No comments:

Post a Comment